فوق العاده مهم پیشنهاد همکاری برای چاپ شعرهایتان در یک کتاب
شعرهای عاشقانه
شعرهای عاشقانه

سلام دوستای خوبم .خبر خوبی برای شما که شعرهایی گفتید و آنها را رها کردید بدون اینکه در کتابی چاپ شده باشد برایتان دارم.

می دونم این شعرها رو جای دیگه ای به شرطی که از اینجا کپی نشده باشه نمی بینید .پس می تونید لذت ببرید و بدونید که شاعران این شعرها گمنامند .

شما هم اگه شعری داشتید از خودتون بنا به درخواستتون براتون تو این وبلاگ قرار می دم . من می خواستم شعرهایی از افراد گمنام که حتی دیوان شعری هم ندارند  جمع آوری کنم و آنها را در یک کتاب چاپ کنم البته باذکر اسم و فامیل این عزیزان اگر شما هم جزو این افراد هستید و دوست دارید کمکتون کنم در خدمتم .ایمیل منnkhaleghi89@yahoo.com

خدایا دستانمان را در جهت ضریح ستارگان اما برای تو بلند می کنیم تا پریشانی انگشتهایمان را ببینی .

نکته : شعرهای گمنام شماره گذاری شده اند از 1 تا 14 شعرهای گمنامند و بقیه شعرهای شعرای معروف و عزیزمان هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 20968
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1